Theater Online
Instagram
  • Nyitólap
  • Képgaléria
  • Színházak
  • Portré
  • Hírek
  • Írások
  • Bemutatók
  • HTMSZ
  • Képügynökség
  • TESzT

    Színházak

    M-Stúdió - Mozgás Miscare Mouvment Studio

    • Előadások
    • Galériák
    • Hírek
    • Írások
    • Műsor
    • Épület
    • Igazgatóság
    • Történet
    • 2024/2025
    • 2023/2024
    • 2022/2023
    • 2021/2022
    • 2020/2021
    • 2019/2020
    • 2018/2019
    • 2017/2018
    • 2016/2017
    • 2015/2016
    • 2014/2015
    • 2013/2014
    • 2012/2013
    • 2011/2012
    • 2010/2011
    • 2009/2010
    • 2008/2009
    • 2007/2008

    Jóemberek

    • SzereplőBajkó LászlóDeák ZoltánGáll KatalinNagy EszterOrbán LeventeP. Magyarosi ImolaPolgár EmíliaSzekrényes LászlóVass ZsuzsánnaVeres Nagy Attila
    • rendezőBezsán Noémi
    • koreográfusBezsán Noémi
    • művészeti tanácsadóBocsárdi László
    • díszlettervezőCs. Kiss Zsuzsanna
    • jelmeztervezőCs. Kiss Zsuzsanna
    • zeneszerzőÁdám Rebeka
    • zenei munkatársÁdám JulikaFerencz Áron
    • hangChirițescu György
    • fénySzabó Huba
    • kellékBoth Melinda
    • ügyelőBartók Enikő

    „Rossz ember nincs a világon” - hirdeti, és állítja Jesua Ponczius Pilátusnak a Bulgakov által  megírt Jerusalaimi kihallgatáson. (Ponczius Pilátus, Mester és Margarita)



    Az előadás magja és kiindulópontja egy egyszerű kijelentés: Minden ember jó, senki sem rossz, csak boldogtalan. Ez hogyan találkozik vagy ütközik az eluralkodó mértéktelenség problematikájával? A Pokol is a földi élet része, az emberek által teremtett dimenzió, ahol a Gonosz maga akár a rendet teremtő bíra (ahol az emberek önmegvalósítanak bármi áron, gyilkolnak élelemért, hatalomért, vagy éppen széttapossák egymást egy promóciós árucikkért, háttérbe szorul hit, erkölcsi rend, erény). 

    A kisgyermek ösztönei által vezérelt lény, sugárzik belőle a derű, a béke, a fény, és nincsen benne még jele előítéletnek, bosszúvágynak, haragnak, erőszaknak. Hamvas Béla így ír: „...semmit sem tud és nem akar tudni a becsvágy-világ kényszerzubbony-logikájáról. Akinek egyetlen fontos dolog van, hogy abban a mámorító tündöklésben, ami az élet gyönyörködjék, és azt élvezze.”

    Mintha a boldogságtól startolnánk a boldogságkeresésre. És ettől a startmezőtől távolodva haladunk egy tudatos útvesztőbe, hiszen az ember kiszolgáltatott helyzete pontosan a tudat és az ösztön találkozásában manifesztálódik. Milyen stációk vannak a boldogulásban? 



    Az előadás képek kollázsa JÓ EMBEREKről, férfiakról és nőkről, az ártatlan gyönyörvágytól a harcmezőig, ahol eluralkodnak az ösztönök, és megszűnőben a mérték.


    2017. 02. 21.

    Színház-választó

    Válassza ki a keresett színház kategóriáját majd nevének kezdőbetűjét vagy használja a keresőt!
    • budapesti
    • vidéki
    • nyári
    • határon túli
    • külföldi
    • nemzetiségi
    • fesztivál
    • intézmény
    • a
    • á
    • b
    • c
    • cs
    • d
    • e
    • é
    • f
    • g
    • gy
    • h
    • i
    • í
    • j
    • k
    • l
    • m
    • n
    • ny
    • o
    • ó
    • ö
    • ő
    • p
    • q
    • r
    • s
    • sz
    • t
    • ty
    • u
    • ú
    • ü
    • ű
    • v
    • w
    • x
    • y
    • z
    • zs
    • a
    • á
    • b
    • c
    • cs
    • d
    • e
    • é
    • f
    • g
    • gy
    • h
    • i
    • í
    • j
    • k
    • l
    • m
    • n
    • ny
    • o
    • ó
    • ö
    • ő
    • p
    • q
    • r
    • s
    • sz
    • t
    • ty
    • u
    • ú
    • ü
    • ű
    • v
    • w
    • x
    • y
    • z
    • zs
    • a
    • á
    • b
    • c
    • cs
    • d
    • e
    • é
    • f
    • g
    • gy
    • h
    • i
    • í
    • j
    • k
    • l
    • m
    • n
    • ny
    • o
    • ó
    • ö
    • ő
    • p
    • q
    • r
    • s
    • sz
    • t
    • ty
    • u
    • ú
    • ü
    • ű
    • v
    • w
    • x
    • y
    • z
    • zs
    • a
    • á
    • b
    • c
    • cs
    • d
    • e
    • é
    • f
    • g
    • gy
    • h
    • i
    • í
    • j
    • k
    • l
    • m
    • n
    • ny
    • o
    • ó
    • ö
    • ő
    • p
    • q
    • r
    • s
    • sz
    • t
    • ty
    • u
    • ú
    • ü
    • ű
    • v
    • w
    • x
    • y
    • z
    • zs
    • a
    • á
    • b
    • c
    • cs
    • d
    • e
    • é
    • f
    • g
    • gy
    • h
    • i
    • í
    • j
    • k
    • l
    • m
    • n
    • ny
    • o
    • ó
    • ö
    • ő
    • p
    • q
    • r
    • s
    • sz
    • t
    • ty
    • u
    • ú
    • ü
    • ű
    • v
    • w
    • x
    • y
    • z
    • zs
    • a
    • á
    • b
    • c
    • cs
    • d
    • e
    • é
    • f
    • g
    • gy
    • h
    • i
    • í
    • j
    • k
    • l
    • m
    • n
    • ny
    • o
    • ó
    • ö
    • ő
    • p
    • q
    • r
    • s
    • sz
    • t
    • ty
    • u
    • ú
    • ü
    • ű
    • v
    • w
    • x
    • y
    • z
    • zs
    • a
    • á
    • b
    • c
    • cs
    • d
    • e
    • é
    • f
    • g
    • gy
    • h
    • i
    • í
    • j
    • k
    • l
    • m
    • n
    • ny
    • o
    • ó
    • ö
    • ő
    • p
    • q
    • r
    • s
    • sz
    • t
    • ty
    • u
    • ú
    • ü
    • ű
    • v
    • w
    • x
    • y
    • z
    • zs
    • a
    • á
    • b
    • c
    • cs
    • d
    • e
    • é
    • f
    • g
    • gy
    • h
    • i
    • í
    • j
    • k
    • l
    • m
    • n
    • ny
    • o
    • ó
    • ö
    • ő
    • p
    • q
    • r
    • s
    • sz
    • t
    • ty
    • u
    • ú
    • ü
    • ű
    • v
    • w
    • x
    • y
    • z
    • zs

    Partner oldalak

    Az oldal megjelenését támogatja: Nemzeti Kulturális Alap Magyar Művészeti Akadémia Emberi Erőforrások Minisztériuma Kulturális és Innovációs Minisztérium Petőfi Kulturális Ügynökség
    © 2025. - THEATER Online - theater.hu